ادم باید تصمیم بگیره ک کسیو دوس نداشته باشه ب نظرم...
تا نبودنش...دلتنگیش و هزارتا چیز مسخره دیگه عذابش نده..
دیگر کسی را دوست نخواهم داشت..
اگ دختر دار بشم تو اینده بهش یاد میدم کسیو دوس نداشته باشه : )
نامه های بارانی...ما را در سایت نامه های بارانی دنبال میکنید
برچسب: )) meaning,)) emoticon,))l,))ll,)) meaning in text,))) emoji,)) meaning in chat,)) emoticon meaning,))p,))0, نویسنده: بازدید: 79