:))

خرید بک لینک
دلتنگی و دل پر من و بی حوصلگیو حال گرفته و اشکا و بغضای این روزای من تمومی نداره. ولی بالاخره ک تموم میشه :)غصه نخورم پس..

ادم باید تصمیم بگیره ک کسیو دوس نداشته باشه ب نظرم...

تا نبودنش...دلتنگیش و هزارتا چیز مسخره دیگه عذابش نده..

دیگر کسی را دوست نخواهم داشت..

اگ دختر دار بشم تو اینده بهش یاد میدم کسیو دوس نداشته باشه : )

نامه های بارانی...

ما را در سایت نامه های بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: )) meaning,)) emoticon,))l,))ll,)) meaning in text,))) emoji,)) meaning in chat,)) emoticon meaning,))p,))0, نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 2:36

صفحه بندی