#فراموش نشدنی:)

خرید بک لینک
وقتی خیلی ادم بزرگی نباشی که بتونی در مقابل حرف یا چیزی که بهت تحمیل میکنن چیزی بگی یا کاری انجام بدی،و اجازه ندن حرفتو بزنی،مجبوری سکوت کنی ..

ولی ...ولی...ولی...ولی باید اونقدر بزرگ شی که بعدا بتونی یجوری بفهمونی و یاداوری کنی بهشون کارشونو:) باید یادت بمووووووووووووووووووووووووونه....

این عقده ای بودن نیس...

نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۵ساعت 22:11 توسط چترقرمزی| |

نامه های بارانی...

ما را در سایت نامه های بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

صفحه بندی