ولی ...ولی...ولی...ولی باید اونقدر بزرگ شی که بعدا بتونی یجوری بفهمونی و یاداوری کنی بهشون کارشونو:) باید یادت بمووووووووووووووووووووووووونه....
این عقده ای بودن نیس...
نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۵ساعت 22:11 توسط چترقرمزی| |
نامه های بارانی...ما را در سایت نامه های بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60