وقتی همه چی دیگ داره واست تموم میشه..
وقتی همه چییی دارن واست بی اهمیت میشن...
و چقد خوبه حال من :)
وبلاگ عزیزم مرسی که بعد از سه سال و خردی کنارم بودی و اجازه دادی اینجا بگم حرفامو..
و مرسی از همه دوستای جانم ک میخوندن ...
تاریخ انقضای وبم تموم شد :)
وبلاگ_من...
واس همیشه خدافظ
نوشته شده در جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 1:37 توسط چترقرمزی| |
نامه های بارانی...ما را در سایت نامه های بارانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47