وقتی میری و نبودن یه افرادی حس میشه...
دل کندن از امام رضا خعلی سخت بودا!
نیشابور چن ساعته و فوق العاده خوش گذشتن^_^
اخ اخ..اگ ارائه نداشتم عمرا برمیگشتم:/
خوب بود..
مرسی خدا❤
الانم ییهوویی تو اتوبوس..تنهایی حین باز گشت از نیشابور..
#ابان_دوست_داشتنی_من
نامه های بارانی...ما را در سایت نامه های بارانی دنبال میکنید
برچسب: مسافرت در دوران بارداری,مسافرت ارزان,مسافرت به دبی,مسافرت به ترکیه,مسافرت به تایلند, نویسنده: بازدید: 78