#بی_انرژی

خرید بک لینک
#بی_انرژی پارسال این موقع من کجا بودم و امسال کجام... چقد دلم هوای جنوب رو کرده...یطور خاصی بود واسم..مث اینکه ادم تو یه وقت مقرر میری یجایی و انرژی میگیری..تا ساااال بعد اون موقع..راهیان نور هم واسم این حالتو داش..امسال ک نرفتم بیشتر متوجه شدم.. وختی همه چی دست بدست هم میدن تا تو نتونی بری جنوب... رسما دلم گرفته از دیروز.. پارسال با چه سختی ای بودا...ولی خودمو رسوندم بهشون.. لابد امسال نطلبیدن دیگ :) بگووو چقد بد شدممم ک امسال کربلا و جنوب منو نطلبیدن:) من خیلی بشهدا مدیونم❤ کاش حالم خوب بود...کاش امتحان نداشتم و میتونستم برم اونجا... کاش چقد دلم اونجا گیرررررره... نامه های بارانی...

ما را در سایت نامه های بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 16 آذر 1404 ساعت: 21:05

صفحه بندی