اولین..

خرید بک لینک

فقط اولین دوست داشتن درد دارد !
همانی که وقتی میرود
نمیدانی چطور به دلت بفهمانی
که محاسباتت غلط از آب درآمد ..
چطور بگویی نشد
که نشکند
نریزد ..

بعد ها دوست داشتن هایت
نه به قوت قدیـم است
نه دردناک
جوری علاقمند میشوی
که رفتن را به طورِ پیش فرض
روی تنظیماتِ دوست داشتنت خواهی داشت ...

دوست میداری
اما اگر چنـد بار آنی بشود که نباید
حرفی بزند که بهم بریزدت
دوست داشتنت بر حسبِ تنظیمات
به نداشتن میل میکند
بهتر بگویم
دوستش خواهی داشت
اما اهمیتی ندارد داشته باشی اش یا نه !

اینجاست که میفهمی
دوست داشتنت
پوست کلفت کرده !
دیگر آنی نیست که با این رفتـن ها بلرزد
میفهمی چه میگویم ؟
پوسـت کلفت میکند ...

پ ن :و دیگر برای دلت رمقی نمی ماند...

اولین بودن خوب است..بشرطی ک اولی بمانی تا اخر:))

نامه های بارانی...

ما را در سایت نامه های بارانی دنبال می‌کنید

برچسب: اولین رابطه,اولین بوسه,اولین علائم بارداری,اولین سرود ملی ایران,اولین دخول,اولین انتخاب,اولین شب عروسی,اولین پادشاه ایران,اولین سونوگرافی در بارداری,اولین ماه میلادی, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 2:35

صفحه بندی