ادم ها بعضیاشون خعلی نامردن:)
به ادم ها دل نبندید..هیشکیو بیش از حد و حدود خودش دوس نداشته باشید.بعضیا از این دوست داشتنت سواستفاده میکنن و پرو میشن:))
فک میکنن هرکار کنن ازچشمت نمیفتن..از این قرار هرکاری بخوان باهات میکنن.در اوج دوست داشتن بیشعور میشوند،وقیحانه حرفاشونو به ادم میزنند..
جوری عوض میشن ادم حاضره بمیره ولی این همه تغییر رو توی ادمی یا ادمایی ک فک میکرد میشناسدش،نبینه...
خلاصه نامرد زیاد است..
به قول ها و حرفهایشان اعتماد نکنیم..
بیشعوری وجود دارد و استعداد بیشعور شدنم که تو بعضیا موج میزنه.ییهوو شکوفا میشه : )
مراقب خودمان باشیم.حواسمان باشد که داریم به کی علاقه مند میشیم،به کی احساسات صادقانمونو ابراز میکنیم و صرفش میکنیم..
حالا اون ادم ممکنه دختر باشه یا پسر..
با تچکر^_^
نامه های بارانی...ما را در سایت نامه های بارانی دنبال میکنید
برچسب: ۲۰۲۰,۲,۲۵ باند,۲۰۶,۲۰۶ تیپ ۵,۲۸ مرداد,۲۳ سال علی دشتی,۲۴ ساعت لعنتی,۲۰۶ تیپ ۲,۲۴۱۵۴۳۹۰۳, نویسنده: بازدید: 85