نامه های بارانی

متن مرتبط با «۲۰۶ تیپ ۵» در سایت نامه های بارانی نوشته شده است

۵

  • نیلوبلاگ

    آدما رو زیاد تنها نذارین تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن که دیگه شما توش نیستین:) وبعدش با جمله ای مثل دارم فک میکنم این روزا بخودمون،ب رابطمون!مقدمه ای برای اینکه دیگه تو دنیاشون نباشیم،میارن! . شدیدا معتقد :)...

    ادامه مطلب
  • ۲

  • نیلوبلاگ

    دل بستن ممنوع✖ ادم ها بعضیاشون خعلی نامردن:) به ادم ها دل نبندید..هیشکیو بیش از حد و حدود خودش دوس نداشته باشید.بعضیا از این دوست داشتنت سواستفاده میکنن و پرو میشن:)) فک میکنن هرکار کنن ازچشمت نمیفتن..از این قرار هرکاری بخوان باهات میکنن.در اوج دوست داشتن بیشعور میشوند،وقیحانه حرفاشونو به ادم میزنند.. جوری عوض میشن ادم حاضره بمیره ولی این همه تغییر رو توی ادمی یا ادمایی ک فک میکرد میشناسدش،نبینه... خلاصه نامرد زیاد است.. به قول ها و حرفهایشان اعتماد نکنیم.. بیشعوری وجود دارد و استعداد بیشعور شدن...

    ادامه مطلب