نامه های بارانی

متن مرتبط با «اولین بوسه» در سایت نامه های بارانی نوشته شده است

اولین..

  • نیلوبلاگ

    فقط اولین دوست داشتن درد دارد ! همانی که وقتی میرودنمیدانی چطور به دلت بفهمانیکه محاسباتت غلط از آب درآمد ..چطور بگویی نشدکه نشکندنریزد .. بعد ها دوست داشتن هایتنه به قوت قدیـم استنه دردناک جوری علاقمند میشویکه رفتن را به طورِ پیش فرضروی تنظیماتِ دوست داشتنت خواهی داشت ... دوست میداریاما اگر چنـد بار آنی بشود که نبایدحرفی بزند که بهم بریزدتدوست داشتنت بر حسبِ تنظیماتبه نداشتن میل میکندبهتر بگویمدوستش خواهی داشتاما اهمیتی ندارد داشته باشی اش یا نه ! اینجاست که میفهمیدوست داشتنتپوست کلفت کرده !دیگ...

    ادامه مطلب