
دلتنگی و دل پر من و بی حوصلگیو حال گرفته و اشکا و بغضای این روزای من تمومی نداره. xa0ولی بالاخره ک تموم میشه :)غصه نخورم پس.. ادم باید تصمیم بگیره ک کسیو دوس نداشته باشه ب نظرم... تا نبودنش...دلتنگیش و هزارتا چیز مسخره دیگه عذابش نده.. دیگر کسی را دوست نخواهم داشت.. اگ دختر دار بشم تو اینده بهش یاد میدم کسیو دوس نداشته باشه : )...
ادامه مطلب