آدما رو زیاد تنها نذارین تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن که دیگه شما توش نیستین:) وبعدش با جمله ای مثل دارم فک میکنم این روزا بخودمون،ب رابطمون!مقدمه ای برای اینکه دیگه تو دنیاشون نباشیم،میارن! . شدیدا معتقد :)...