نامه های بارانی

متن مرتبط با «۳۰ خرداد ۶۰» در سایت نامه های بارانی نوشته شده است

۳

  • نیلوبلاگ

    همه جا تبعیض هس : ) من نمیدونم ملت این تبعیض و بی عدالتی رو از کجا اوردن؟! خدا ک عادل است و اهل عدل..اونوخت این مردم:| واقعا چطوری دلشون میاد؟گاهی میان یه ملت رو مسخره میکنن و اخرشم با تبعیض و بی عدالتی و ب اصطلاح پارتی بازی اون چیز یا اون کسی ک خودشون دوس دارنو انجام میدن! کاش وجدان داشته باشن : ) بقول مامان بزرگا!! ما که پارتیمون خداس :) خودش حواسش باشه بهمون.. البته بنده هاش دخل و صرف دارن : | #با_وجدان_باشیم ↻حق خوری ممنوع...

    ادامه مطلب