
نرم سخن بگوییم :)) حین سخن گفتن فقط سخن نگوییم..گاهی به طرف مقابل هم نگاه کنیم...تا دلش نشکند.. حرفمونو بگیم.اما یکم اروووم..یکم سبک...طوری که هضمش سخت نباشه واسه فرد مقابل : )بفکر دلش نیستیم بفکر دستگاه گوارشش باشیم:))تا مشکلی تو هضمش پیش نیاد.. xa0...
ادامه مطلب